Harry Potter TAG

10:17



Hej :) Jeśli wiecie, lub nie jestem od kilku ładnych lat wierną fanką Harrego Pottera. Tak samo jak w przypadku Igrzysk Śmierci nie będę pisać recenzji poszczególnych tomów, ponieważ to chyba nie na tym polega. Wszystkie części są świetne, a całą serię oceniam na dziesięć punktów :) Pytania wzięłam z oryginalnej wersji tagu, ponieważ w już przetłumaczonej pytania brzmiały jakoś dziwnie :D Miłego czytania...



Favorite book (Ulubiona książka)
Nie wiem jak mam wybrać ulubioną książkę. To tak jakby kazać matce wybrać które dziecko kocha najbardziej. Wiem że jest dosyć nietypowe porównanie, ale najbardziej trafne. Jeśli już muszę wybrać to niech będzie to Zakon Feniksa ponieważ tam to się dopiero działo...

Favorite movie (Ulubiony film)
Ulubiony film to Książe Półkrwi. Obejrzałam tą część ze dwadzieścia razy XD


Least favorite book (Najmniej lubiana książka?)
Na to pytanie nie odpowiem. Nie jestem wstanie. Każda książka pokazuje inny element z życia Harrego, jest tak samo ważna. Nie umiem powiedzieć która część podoba mi się najmniej, wszystkie były tak samo dobre.

Parts of the books/movies that made you cry 
( Część filmu lub książki która sprawiła że płakałaś)
Płakałam gdy Zgredek umarł. Ryczałam jak bóbr. Płakałam jeszcze gdy umarł Dumbledore i Syriusz. Po prostu za bardzo ich lubiłam. Jeszcze był jeden wzruszający moment gdy umierał Snape. 


If you could hook up with any HP character who would it be?
To pytanie po przetłumaczeniu brzmi jakoś dziwnie. Jeśli mogłabyś trzymać się z jakąś postacią z Harrego Pottera kto by to był? Myślę, że chyba Hermiona...

Favorite character (Ulubiona postać?)
Zgredek, Hermoina, Harrry, Luna, Syriusz, Dumbledore, Draco i oczywiście nasz kochany Snape.

What would your Patronus be? (Kim byłby twój patronus)
Żeby odpowiedzieć dokładnie na to pytanie zrobiłam sobie jakiś test w necie :D Więc moim patronusem jest... proszę o fanfary... jeleń. Tak właśnie... jeleń. 


If you could have the Resurrection Stone, Invisibility Cloak or the Elder Wand which one would you choose?
(Jeśli mogłabym mieć Kamień Wskrzeszenia, Pelerynę Niewidkę czy Czarną Różdżkę, co byś wybrała?)
Oczywiście, że Pelerynę Niewidkę. Każdy chybaby chciał na trochę zniknąć.

What House would you be in? ( W jakim byś była domu?)
Wiadomo, że w Gryffindorze. Ewentualnie Slytherin.

IF you could meet any member of the cast who would it be? 
( Jeśli mogłabyś spotkać kogoś z obsady kto by to był?)
Emma Watson (Hermiona) i może jeszcze Evanna Lych (Luna).


Have you played any of the video games?
(Czy grałaś w jakąś grę wideo?)
Hihi. Nie. Nigdy. Ale oglądałam gameplay'e na YT. Czy to się liczy?

IF you were on the Quiddich team which position would you play? (Jeśli grałabyć w drużynie Quiddicha, to na jakiej pozycji?)
Szukający. Złoty Znicz był by mój zanim  Pani Hooch zdążyła  wypowiedzieć słowo Quidditch.


Were you happy with the ending?
 ( Czy byłaś zadowolona z zakończenia?)
Tak, bardzo mi się spodobało, dało początek czegoś nowego, życia bez strachu.


How much does Harry Potter mean to you?
( Jak dużo HP dla ciebie znaczy?)
Bardzo dużo, ponieważ zaraził mnie obsesją na punkcie fantastyki, co można poznać po tym co czytam i oglądam, Mogłabym na pytanie napisać rozprawkę, więc to już mówi samo za siebie.


To już wszystkie pytania. Zachęcam także Was do zrobienia tego TAGu i jesli chcecie z chęcią go zobaczę :D




You Might Also Like

0 komentarze

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts