Zimowy Tag Książkowy

09:20

Nie uwierzycie co się dzisiaj stało. Obudziłam się koło 10:00, wstałam, podeszłam do okna a tam... biało, spadł śnieg. To chyba oznacza, że wreszcie rozpoczęła się prawdziwa zima, mogę więc z czystym sumieniem zrobić Zimowy Tag Książkowy, do którego nominowałam się sama ;)

Kakao - książka, która rozgrzewa serce.

Nie jestem w stanie wybrać jednej, ale trylogią, która rozgrzeje Wasze serca w zimowe wieczory są Diabelskie Maszyny autorstwa Cassandry Clare. Tessa, Jem i Will sprawią, że czas  poświęcony lekturze nie pójdzie na marne.




Śnieg - książka z białą okładką.
Biała okładka....biała okładka.... biała okładka...
Jedyne co mi przychodzi to W Śnieżną Noc. Książka tematyką pasuje to nazwy tagu. Przeczytałam ją całkiem szybko i dobrze się przy niej bawiłam więc z czystym sumieniem mogę Wam ją polecić.



Mikołaj - gruba książka lub długa seria.
Bardzo ciężko było mi dobrać jedną grubą książkę. Zdecydowałam się więc na Harrego Pottera, nie wiem czy jest to aż taka długa seria, ale zdecydowanie godna polecenia. KLIK







Rózga- książka, której czytanie było męką
Bez zastanowienia Zemsta, aż żałuję, że nie przeczytałam streszczenia.


Prezent- bardzo dobra książka, która możesz polecić każdemu
Niech to będzie Dotyk Julii, kocham tę trylogię i na pewno jeszcze kiedyś do niej wrócę. KLIK









You Might Also Like

1 komentarze

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts