#1 Wakacje Rywalki- Kiera Cass

11:27

Hejka, wpadłam na pewien pomysł żeby co jakiś czas dzielić się z Wami książkowymi propozycjami na wakacje <3 jeśli macie jakieś pomysły piszcie w komentarzach lub na mojego maila.


Na pierwszy ogień wezmę Rywalki, ta bajkowa książka pełna jest wyjątkowych cytatów.

W większości przypadków, kiedy kobieta płacze, wcale nie chce, żeby ktoś rozwiązał jej problem. Chce tylko usłyszeć, że wszystko będzie w porządku.

Czasami, aby coś ukryć, najlepiej robić to na oczach wszystkich.

Nie wybieram ani jego, ani ciebie. Wybieram siebie.

Pierwsza miłość zostaje z tobą na całe życie.

Książka, a właściwie seria książek opowiada o Americe Singer, która ma szansę wziąć udział w eliminacjach, zostać żoną księcia i poprawić życie swoje i swoich bliskich. Jednak czy uda jej się pokonać wszystkie trudności i zostać księżniczką. Czy America tego tak naprawdę pragnie?

Rywalki to naprawdę fajna pozycja idealna na letnie popołudnia, nie wymaga od nas działania stref mózgu odpowiedzialnych za pierwiastkowanie i inne skomplikowane działania matematyczne, a raczej pobudza wyobraźnie, która ma spore pole do popisu. Bo chyba każda z nas chciała być chociaż przez chwile księżniczką. Raczej nie jest to książka dla czytelników o chromosomach Y, aczkolwiek jutro wyskrobie coś także dla nich, dla Was :D

Miłego wieczorku,
Mam nadzieję,
Zaczytanego.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Nie lubię "Rywalek" przeczytałam całą serię i właściwie wszystkie tomy uznałam za słabe. Strasznie irytująca, niezdecydowana bohaterka i nielogicznie skonstruowany świat. Ale czytało się świetnie, miałam trochę frajdy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Frajda przy czytaniu to rzecz najważniejsza :D dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Frajda przy czytaniu to rzecz najważniejsza :D dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts