Shadowhunters ODCINEK 1 i 2

05:17



Hej Książkoholicy!
Jak pewnie wiecie (albo nie) 12 stycznia tego roku premierę miał pierwszy odcinek serialu Shadowhunters opartego na serii Dary Anioła autorstwa Cassandry Clare. Emitowany jest na stacji Freeform.
Jako fanka tej serii z niecierpliwieniem oczekiwałam pierwszego odcinka. Byłam ciekawa jak będzie wyglądać świat nocnych łowców przeniesiony na ekrany telewizora. Pierwszą rzeczą, która rzuciła mi się w oczy było znaczne odbieganie fabuły serialu od książek. Nie twierdzę, że to źle, ale osobom które czytały serie może odrobinę przeszkadzać, że nie zobaczą niektórych swoich ulubionych scen z książek.
Rzeczą, która mnie zawiodła był wybór aktorów. Filmowy Jace (Jamie Campbell Bower) pasował mi do tej roli o wiele bardziej. To samo dotyczy Clary. Lily Collins była bardziej naturalna i lepiej odwzorowała jej osobowość. Nie mam jednak zamiaru od razu skreślać nowych aktorów, ale pewnie minie jeszcze kilka odcinków zanim się do nich przyzwyczaję.




Dominic Sherwood jako Jace Wayland



Katherine McNamara jako Clary Fray

Aktorami którzy w przeciwieństwie do Kat i Dominica idealnie odnaleźli się w swojej roli są Alberto Rosende jako Simon Lewis, Emeraude Toubia jako Isabelle Lightwood i Matthew Daddario jako Alec Lightwood. Do nich nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń.



Emeraude Toubia jako Isabelle Lightwood



Alberto Rosende jako Simon Lewis



Matthew Daddario jako Alec Lightwood


 Isabelle i Alec Ligtwood 



Jeśli chodzi o aktorów wcielających się w Luka i Magnusa to nie wyrobiłam sobie jeszcze o nich konkretnego zdania. 


Harry Shum Jr. jako Magnus Bane


Isaiah Mustafa jako Luke Garroway

Odezwę się do Was za jakiś czas po premierze kolejnych odcinków. Mam nadzieję, że serial się rozkręci i pozytywnie mnie zaskoczy. Pierwsze dwa odcinki były niezłe, ale nie powalające. Trzymajmy kciuki za następne :D




You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetny wpis, bardzo ciekawy blog. :) W wolnej chwili polecam zajrzeć też tutaj: https://www.fryzomania.pl/category/meble-fryzjerskie-do-salonow-barbershop Może znajdziesz coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts