The Hunger Games Tag

13:46



Hej nie wiem czy wiecie, ale Igrzyska Śmierci to jedne z moich ulubionych książek. Żeby odrobinę przybliżyć Wam moje odczucia
z nimi związanie przedstawiam Wam The Hunger Games Tag. Zdecydowałam, że nie będę robić recenzji, ponieważ nie ma rzeczy do której mogłabym się przyczepić.

1. Która z książek jest twoją ulubioną w całej trylogii?
Hmm. Na to pytanie jest mi ciężko odpowiedzieć. Pierwsza część wygrała by w kategorii dla nastolatków. Drugiej dałabym pierwsze miejsce ze względu na moment gdy bohaterom otworzyły się oczy. Natomisat trzecia część bardzo silnie wpłynęła na moją psychikę. Gdybym jednak miała wybrać jedną (pod groźbą śmierci) zdecydowałabym się na Kosogłosa i to ze względu na końcówkę, która mnie rozbroiła.

2. Jak długo wytrwałbyś w Głodowych Igrzyskach?
Nie wiem jak długo. Nie da się odpowiedzieć na to pytanie. Walczyłabym do końca i po prostu próbowała przeżyć.



3. Jaka najdziwniejsza rzecz zdarzyła się w książkach według ciebie?
Królem dziwnych sytuacji jest Peeta. Wszyscy wiem dlaczego...

4. Jak dowiedziałaś się o książce?
Obejrzałam dwie pierwsze części filmu i postanowiłam przeczytać książkę, która naprawdę milo mnie zaskoczyła.


5. Twoja ulubiona postać w książce?
Same trudne pytania. Mam kilku faworytów w tej kategorii. Finick- przyznaję, na początku myślałam, że jest niezłym draniem. Myliłam się i pokochałam go. Cinna- ja tego człowieka po prostu wielbię. JAK ONI MOGLI GO ZABIĆ. JAK?! Jako jeden z niewielu mieszkańców Kapitolu, był w stanie zauważyć co się dzieje wokół niego. Potrafił zrozumieć jak świat wygląda naprawdę. Katniss- jest tutaj ze względu na jej przemianę. Od nastolatki do kobiety, która straciła wszystko, ale odbudowała to od nowa. Na koniec Peeta- to jest po prostu dobry człowiek, który był wstanie dać się zabić w imię miłości. Mimo tych wszystkich wspaniałych postaci wybieram Haymitcha. Według mnie jest najlepszy.

6. Ulubiony moment, który zdarzył się w Igrzyskach?
Moim ulubiony momentem jest zjednoczenie się Katniss i Rue. 


7. W jakim dystrykcie byś żył?
Nie wiem, raczej nie mogłabym zdecydować.

8. Najbardziej emocjonalny moment w książkach dla ciebie?
We wszystkich książkach były bardzo silne emocje. Ale jeśli miałabym wybrać to chyba była to końcówka trylogii. Nie czytałam lepszego zakończenia książki.


9. Jaką jedną rzecz z domu zabrałbyś ze sobą na arenę?
Nie wiem. Chyba jakiś przedmiot, z którym się identyfikuję.



10. Jaki najgorszy plan ktoś wymyślił w książkach?
Całe igrzyska to był zły plan. Nie wiem, jak zepsutym trzeba było być człowiekiem, żeby wymyślić coś takiego.

11. Kto jest twoim ulubionym czarnym charakterem w Igrzyskach Śmierci?
Prezydent Snow. Dlatego, że mimo iż był zły, miał klasę i sprawił, że naprawdę chciałam, żeby umarł.


12. Czego najbardziej nie możesz doczekać się w filmie?
Pierwsza część Kosogłosa już wyszła. Jeśli chodzi o drugą, to najbardziej nie mogę się doczekać końcówki, która była najlepszą częścią całej trylogii.


You Might Also Like

0 komentarze

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts