Akademia Mroku- Gabriella Poole

13:01

Będzie bonus, bo w jednym poście zrobię od razu recenzję trzech książek z tej samej serii Akademia mroku.


1. Wybrańcy losu


Prawdziwi absolwenci Akademii łapią życie za gardło, Cassandro! Pamiętaj o tym. Elitarna akademia co semestr przenosi się do nowego egzotycznego miasta, uczniowie są nieprawdopodobnie piękni, wyrafinowani i bogaci. A im więcej nowa stypendystka Cassie Bell dowiaduje się o szkole, tym bardziej jest ciekawa. Jakich mrocznych sekretów strzegą Wybrani - grupka uprzywilejowanych uczniów, którzy trzymają wszystkich na dystans? Kim jest tajemniczy chłopak krążący nocami po szkolnych korytarzach? I co tak naprawdę wydarzyło się rok wcześniej, kiedy ostatnia stypendystka zginęła w niewyjaśnionych okolicznościach? Cassie odkryje, że niebezpiecznie jest wiedzieć zbyt mało, ale za dużo wiedzy może zabić. Będziesz gotowa umrzeć, żeby zostać Wybraną.

Dlaczego w ogóle zabrałam się za tę serię? Znalazłam pierwszą część w szkolnej bibliotece, zaciekawiła mnie okładka, pomyślałam- czemu nie? Myślałam na początku, że książka będzie słaba. Bałam się wszechobecnej tandety, której obecnie jest pełno. Bałam się także, że książka będzie przypominała sagę Nocna Szkoła. Na całe szczęście moje obawy okazały się bezpodstawne, a książka bardzo przypadła mi do gustu.

Dużym plusem jest brak wampirów, których jest wszędzie pełno. Są istoty paranormalne, lecz odebrałam jej jako powiew świeżości, coś nowego. Kolejną zaletą są, według mnie, dobrze poprowadzone dialogi i opisy postaci otaczających główną bohaterką. Mogłam sobie dzięki temu dobrze wyobrazić ten świat i lepiej wgryźć się w całą historię.

2. Więzy krwi 





Cassie zadrżała. Jej głód znowu narastał, czuła to. Duch się przebudził i umierał z głodu”.
Akademia Darke’a to szkoła niepodobna do innych. Elitarna akademia co semestr przenosi się do nowego egzotycznego miasta, uczniowie są nieprawdopodobnie piękni, wyrafinowani i bogaci.
W tym semestrze tajemnicza elitarna akademia przeniosła się do Nowego Jorku, a Cassie Bell nie jest już niewinną nową dziewczyną. Teraz jest silna, zdeterminowana i ma własne sekrety. Cassie została wprowadzona w świat Wybranych i usiłuje poradzić sobie z niesamowitymi mocami, niebezpiecznym romansem i wrogim duchem w swoim wnętrzu domagającym się pożywienia.
Kiedy powraca dawny wróg zdecydowany zemścić się, Cassie zostaje wystawiona na najcięższą próbę.
Czy zdoła uratować przyjaciół przez przerażającym losem, czy zniszczy ich ratując siebie?
Nieważne, gdzie przeniesie się akademia, śmierć zawsze za nią podąża…

Główna bohaterka, jakby to powiedzieć, dojrzała? I w sumie mogę wam tylko powiedzieć, że w Wybrańcach losu te pierwszych 50 stron było nudnych, a ta część oczarowała mnie od pierwszych stron.


3. Rozdarte dusze


Czasami, Cassie, ludzie, których kochasz, mogą być najgroźniejszymi wrogami…” Śmierć podąża za akademią do Stambułu. Niewidoczny łowca atakuje z ukrycia. Cassie Bell jest zafascynowana pięknem miasta, ale nie ma czasu na cieszenie się urokliwą scenerią. Rozdarta między starą miłością a nowym romansem, musi też wybrać między elitarnym światem Wybranych a lojalnością wobec najlepszych przyjaciół. Tymczasem Wybranych przez cały czas śledzi zabójca. A jak odkryje Casusie – nikt nie jest poza podejrzeniem… „BĘDZIESZ GOTOWA UMRZEĆ, ŻEBY ZOSTAĆ WYBRANĄ”

W trzeciej części bardzo dużo się dzieje, a książka jest utrzymana na tym samym, dość wysokim poziomie.


Podsumowując- książki naprawdę mi się spodobały i przykuły moją uwagę. Czyta się je lekko i szybko. Idealne na wolne wieczory.


OCENA KSIĄŻEK: 7/10



You Might Also Like

0 komentarze

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts