Nocna Szkoła - Wybrani

12:59

Gdy wszyscy wokół kłamią, komu zaufasz?



Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana – kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców. Kiedy jedna z uczennic zostaje zamordowana, Allie zaczyna rozumieć, że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain? A może outsider Carter?

Jaką tajemnicę kryje historia rodziny dziewczyny? Kim tak naprawdę jest Allie?

Postanowiłam zrecenzować dla Was pierwszą część z serii Nocna Szkoła. Wbrew pozorom nie jest to książka o wampirach ani innych dziwnych paranormalnych rzeczach.

Z tej serii wyszły obecnie cztery części. Mogłabym zrobić jeden post o wszystkich , ale o każdej z nich mam do powiedzenia bardzo dużo. To moje ulubione książki i okazałabym się potworem gdybym nie poświęciła każdej osobnego wpisu. To tyle tytułem wstępu...

Włączyłam laptopa. Weszłam w ebook-a i zabrałam się do czytania i tak czytam, czytam, przeczytałam może 30 stron. Nuda jak nie wiem. I nagle BUM 


Książka zamienia się w czarną dziurę, która wchłonęła cały mój wolny czas przeznaczony na zrobienie tysiąca innych rzeczy.

Nie będę Wam opowiadać o czym dokładnie są Wybrani, bo to nie ma być spoiler, tylko recenzja. Mogę powiedzieć tylko tyle:
Kiedy bohaterka płakała- ja płakałam
Kiedy ktoś się śmiał- ja tarzałam się ze śmiechu po podłodze
Kiedy Allie kochała- ja kochałam
Kiedy ktoś był zdenerwowany- ja kipiałam złością 
Gdy umierał mój ulubiony bohater- miałam ochotę rzucić książkę w kąt ale nie mogłam tego zrobić.
Pokochałam i znienawidziłam wiele postaci.
Nauczyłam się tego, że niezależnie od tego kim jesteś i skąd pochodzisz jesteś zdolny do wielkich rzeczy. 
Wystarczy tylko chcieć coś zmienić.
Wystarczy wzniecić iskrę odwagi.
Wystarczy być sobą.

Zazwyczaj na końcu postu podaję ocenę książki. Tym razem się wstrzymam. Napiszę tylko, że książka była świetna i to
powinno Was zachęcić do przeczytania. Każdy może w Wybranych odnaleźć cząstkę siebie. I możecie powiedzieć, że moja miłość do tej książki jest przerysowana, ale dopiero patrząc z perspektywy czasu, odkryłam dlaczego tak mi się podoba.





You Might Also Like

0 komentarze

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts